תנ"ך - על־כן
קרא
למקום
ההוא
באר
שבע
כי
שם
נשבעו
שניהם:
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
עַל־כֵּ֗ן
קָרָ֛א
לַמָּק֥וֹם
הַה֖וּא
בְּאֵ֣ר
שָׁ֑בַע
כִּ֛י
שָׁ֥ם
נִשְׁבְּע֖וּ
שְׁנֵיהֶֽם:
(בראשית פרק כא פסוק לא)
עַל־כֵּן
קָרָא
לַמָּקוֹם
הַהוּא
בְּאֵר
שָׁבַע
כִּי
שָׁם
נִשְׁבְּעוּ
שְׁנֵיהֶם:
(בראשית פרק כא פסוק לא)
על־כן
קרא
למקום
ההוא
באר
שבע
כי
שם
נשבעו
שניהם:
(בראשית פרק כא פסוק לא)
על־כן
קרא
למקום
ההוא
באר
שבע
כי
שם
נשבעו
שניהם:
(בראשית פרק כא פסוק לא)
עַל
כֵּין
קְרָא
לְאַתרָא
הַהוּא
בְּאֵר
שָׁבַע
אֲרֵי
תַּמָן
קַיִימוּ
תַּרוֵיהוֹן
:
על
כן.
כי
שם
נשבעו
-
חסר
ו"ו
השמוש
,
כמו
"שמש
ירח"
(חב'
ג
,
יא);
"ראובן
שמעון"
(שמ'
א
,
ב):
והדומים
להם.
רוצה
לומר:
על
כן
-
על
"שבע
כבשות"
(לעיל
,
ל)
,
וכי
שם
נשבעו
שניהם;
על
שני
הדברים
האלה
קרא
למקום
ההוא
באר
שבע.
ונשתתף
באר
עם
שבע
על
הבאר
שחפר
שם
אברהם.
וזה
היה
אות
גדול
לירש
את
הארץ
,
שהיה
מקובל
כל
מה
שהיה
אומר
,
וקורא
שֵם
למקום;
והיה
כן.
ולהעיד
על
אמתת
זה
הספור
,
זכר
שלזאת
הסבה
היה
נקרא
המקום
ההוא
'באר
שבע'
,
כי
שם
נשבעו
שניהם
,
וכרתו
ברית
שלא
יזיקו
זה
לזה.
ואחר
כן
שב
אבימלך
ופיכל
שר
צבאו
לארצו.