תנ"ך - ולא
הכירו
כי־היו
ידיו
כידי
עשו
אחיו
שערת
ויברכהו:
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
וְלֹ֣א
הִכִּיר֔וֹ
כִּֽי־הָי֣וּ
יָדָ֗יו
כִּידֵ֛י
עֵשָׂ֥ו
אָחִ֖יו
שְׂעִרֹ֑ת
וַֽיְבָרֲכֵֽהוּ:
(בראשית פרק כז פסוק כג)
וְלֹא
הִכִּירוֹ
כִּי־הָיוּ
יָדָיו
כִּידֵי
עֵשָׂו
אָחִיו
שְׂעִרֹת
וַיְבָרֲכֵהוּ:
(בראשית פרק כז פסוק כג)
ולא
הכירו
כי־היו
ידיו
כידי
עשו
אחיו
שערת
ויברכהו:
(בראשית פרק כז פסוק כג)
ולא
הכירו
כי־היו
ידיו
כידי
עשו
אחיו
שערת
ויברכהו:
(בראשית פרק כז פסוק כג)
וְלָא
אִשׁתְּמוֹדְעֵיהּ
אֲרֵי
הֲוַאָה
יְדוֹהִי
כִּידֵי
עֵשָׂו
אֲחוּהִי
סַעֲרָניָן
וּבָרְכֵיהּ
:
כידי
-
ל';
שערת
-
ל'
וחס'.
ולא.
ויאמר.
אתה
זה
-
דרך
שאלה
,
אע"פ
שאין
עמו
ה"א
השאלה;
וכן
"אתה
אמרת
אדניהו
ימלוך
אחרי"
(מ"א
א
,
כד)
,
ואחרים
רבים.
ועדין
שאלו
מפני
הספק
שהיה
לו
בקול
,
וכל
זה
שלא
יהיה
כמהתל
בעיני
עשו
בנו
שאמר
לברכו.
ואם
היה
יעקב
,
אע"פ
שהיה
בנו
ואהובו
,
לא
היה
טוב
שיהיה
מהתל
בעשו;
לפיכך
חקר
אותו
כמה
פעמים.
עוד
ספר
,
שכבר
השתדל
יצחק
לחקור
בכל
הדרכים
שהיה
יכול
עליהם
אם
זה
המביא
לו
המטעמים
הוא
עשו
אם
לא
,
וכאשר
נשלמה
לו
הבחינה
בזה
לפי
מחשבתו
,
אז
אכל
המטעמים
שהביא
לו.