תנ"ך - ויגנב
יעקב
את־לב
לבן
הארמי
על־בלי
הגיד
לו
כי
ברח
הוא:
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
וַיִּגְנֹ֣ב
יַעֲקֹ֔ב
אֶת־לֵ֥ב
לָבָ֖ן
הָאֲרַמִּ֑י
עַל־בְּלִי֙
הִגִּ֣יד
ל֔וֹ
כִּ֥י
בֹרֵ֖חַ
הֽוּא:
(בראשית פרק לא פסוק כ)
וַיִּגְנֹב
יַעֲקֹב
אֶת־לֵב
לָבָן
הָאֲרַמִּי
עַל־בְּלִי
הִגִּיד
לוֹ
כִּי
בֹרֵחַ
הוּא:
(בראשית פרק לא פסוק כ)
ויגנב
יעקב
את־לב
לבן
הארמי
על־בלי
הגיד
לו
כי
ברח
הוא:
(בראשית פרק לא פסוק כ)
ויגנב
יעקב
את־לב
לבן
הארמי
על־בלי
הגיד
לו
כי
ברח
הוא:
(בראשית פרק לא פסוק כ)
וְכַסִי
יַעֲקֹב
מִן
לָבָן
אֲרַמָאָה
עַל
דְּלָא
חַוִי
לֵיהּ
אֲרֵי
אָזֵיל
הוּא
:
על
בלי
-
ב':
בר'
לא
,
כ;
איוב
כו
,
ז.
לא
גנב
יעקב
כי
אם
דעתו
,
כי
עקר
הדעת
בלב.
ולבן
הלך
לגזוז
את
צאנו
אשר
ביד
בניו
,
ומצא
יעקב
מקום
לילך
בלא
ידיעתו
,
ואף
רחל
מצאה
לגנוב
את
התרפים
-
שהיו
מדברים
ואומרים
על
ידי
מכשפוּת
,
ולכך
חמדתן
רחל
,
אבל
לבן
היה
עובד
אותן
ועושה
אותן
עבודה
זרה;
וגנבה
רחל
את
התרפים
,
ויעקב
-
לב
לבן
,
ועל
ידי
שתיהן
נרדף
אחריהם.
ויגנוב
יעקב
את
לב
לבן
-
גנב
דעתו
,
כי
הוא
היה
חושב
שהיה
בעיר
,
והוא
הלך
לו.
על
בלי
הגיד
לו
-
על
שלא
הגיד
לו
דרכו.
כי
בורח
הוא
-
לא
שיאמר
לו:
אני
בורח!
כי
זה
לא
יתכן.
אלא
טעם
כי
בורח
-
למלת
ויגנוב:
גנב
דעתו
,
כי
הוא
היה
בורח
,
והעלים
ממנו;
ולא
הגיד
לו
,
כי
היה
רוצה
ללכת.
והנה
העלים
יעקב
לכתו
מלבן
הארמי
,
מיראתו
שמא
יבלבל
מחשבתו.