תנ"ך - ונשאו
עונם
כעון
הדרש
כעון
הנביא
יהיה:
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
וְנָשְׂא֖וּ
עֲוֺנָ֑ם
כַּעֲוֺן֙
הַדֹּרֵ֔שׁ
כַּעֲוֺ֥ן
הַנָּבִ֖יא
יִהְיֶֽה:
(יחזקאל פרק יד פסוק י)
וְנָשְׂאוּ
עֲוֺנָם
כַּעֲוֺן
הַדֹּרֵשׁ
כַּעֲוֺן
הַנָּבִיא
יִהְיֶה:
(יחזקאל פרק יד פסוק י)
ונשאו
עונם
כעון
הדרש
כעון
הנביא
יהיה:
(יחזקאל פרק יד פסוק י)
ונשאו
עונם
כעון
הדרש
כעון
הנביא
יהיה:
(יחזקאל פרק יד פסוק י)
וִיקַבְּלוּן
חוֹבֵיהוֹן
כְּחוֹב
דְּאָתֵי
לְמֵילַף
וְלָא
אַלֵיף
כְּחוֹב
נְבִיֵי
שִׁקרָא
יְהֵי
:
כעון
הדורש
כעון
הנביא
-
"כחובי
דאתי
למילף
ולא
אליף
כחובי
נבייא
שקרא
יהי"
(ת"י).
ונשאו
עונם
בעון
(בנוסחנו:
כעון)
הדורש
בעון
(בנוסחנו:
כעון)
הנביא
יהיה
-
בעון
הדורש
לנביא
השקר;
בעון
הנביא
יהיה
-
כאשר
ישא
עונו
נביא
השקר
בהתנבאותו
דבר
שלא
שמע
,
כן
ישא
עונו
האיש
הדורש
אליו.
ונשאו
עונם
-
בשוה
,
כעון
הדרש
כעון
הנביא
,
עונשן
שוה.
ונשאו.
כעון
הדורש
כעון
הנביא
-
כמו
"כעם
ככהן
כעבד
כאדוניו"
(יש'
כד
,
ב).
והדורש
הוא
שזכר
למעלה
(פס'
ז)
,
שדורש
בנביא
האמת
ולבו
ברע.
ויונתן
תרגם
כעון
הדורש:
"כחוב
דאתי
למילף
ולא
אליף".
ונשאו
-
שניהם
,
הדורש
והנדרש.
ומשפט
הכ"פין
שבאים
לקצר
דבר
,
כמו
"והיה
כעם
ככהן"
(יש'
כד
,
ב)
,
שפירושו:
זה
יהיה
כמו
זה.
והטעם
כן:
כעון
הדורש
כן
עון
הנביא
,
וכעון
הנביא
כן
עון
הדורש;
הכל
בשוה.