תנ"ך - ואיש
לא
הונה
חבל
לא
חבל
וגזלה
לא
גזל
לחמו
לרעב
נתן
וערום
כסה־בגד:
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
וְאִישׁ֙
לֹ֣א
הוֹנָ֔ה
חֲבֹל֙
לֹ֣א
חָבָ֔ל
וּגְזֵלָ֖ה
לֹ֣א
גָזָ֑ל
לַחְמוֹ֙
לְרָעֵ֣ב
נָתָ֔ן
וְעֵר֖וֹם
כִּסָּה־בָֽגֶד:
(יחזקאל פרק יח פסוק טז)
וְאִישׁ
לֹא
הוֹנָה
חֲבֹל
לֹא
חָבָל
וּגְזֵלָה
לֹא
גָזָל
לַחְמוֹ
לְרָעֵב
נָתָן
וְעֵרוֹם
כִּסָּה־בָגֶד:
(יחזקאל פרק יח פסוק טז)
ואיש
לא
הונה
חבל
לא
חבל
וגזלה
לא
גזל
לחמו
לרעב
נתן
וערום
כסה־בגד:
(יחזקאל פרק יח פסוק טז)
ואיש
לא
הונה
חבל
לא
חבל
וגזלה
לא
גזל
לחמו
לרעב
נתן
וערום
כסה־בגד:
(יחזקאל פרק יח פסוק טז)
וֶאֱנָשׁ
לָא
אוֹנִי
מִשׁכּוֹנָא
לָא
נְסֵיב
וְגָזֵילָא
לָא
גְזַל
מִלַחמֵיהּ
לְכָפְנָא
יְהַב
וְעַרטִלָאָה
כַּסִי
מִכְּסוּתֵיהּ
:
הונה
-
ב'
ומלא:
יח'
יח
,
יב
,
טז.
הונה
-
ב'
ומל';
חבל
-
ל';
נתן
-
ל'
וכל
שם
אנש;
וערום
-
ל'
כת'
כן.
ואיש.
חבול
לא
חבל
-
לא
חבל
אותו
בעת
שראוי
להשיבו.
ואיש.
בגד
-
חסר
בי"ת
השירות
,
כראשון
(לעיל
,
ז).
חבול
לא
חבל
-
לכובשו
תחת
ידו
,
שלא
ישיבינו.
ועירום
כסה
בגד
-
שם
התואר
הוא
,
כמו
"כי
עירומים
הם"
(בר'
ג
,
ז).
וימָצא
שֵם
התואר
ושֵם
דבר:
"בעירום
ובחוסר
כל"
(דב'
כח
,
מח).