תנ"ך - ואען
ואמר
אל־המלאך
הדבר
בי
מה־אלה
אדני:
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
וָאַ֙עַן֙
וָאֹמַ֔ר
אֶל־הַמַּלְאָ֖ךְ
הַדֹּבֵ֣ר
בִּ֑י
מָה־אֵ֖לֶּה
אֲדֹנִֽי:
(זכריה פרק ו פסוק ד)
וָאַעַן
וָאֹמַר
אֶל־הַמַּלְאָךְ
הַדֹּבֵר
בִּי
מָה־אֵלֶּה
אֲדֹנִי:
(זכריה פרק ו פסוק ד)
ואען
ואמר
אל־המלאך
הדבר
בי
מה־אלה
אדני:
(זכריה פרק ו פסוק ד)
ואען
ואמר
אל־המלאך
הדבר
בי
מה־אלה
אדני:
(זכריה פרק ו פסוק ד)
וַאֲתֵיבִית
וַאֲמַרִית
לְמַלאֲכָא
דִּי
מְמַלֵיל
עִמִי
מָא
אִלֵין
רִבּוֹנִי
:
ואען
-
גם
זאת
המראה
היתה
בעוד
המלאך
עומד.
ואען
-
לפי
שראה
כבר
שתי
מראות
בעניין
זה
(ראה
זכ'
א
,
ח;
ב
,
א)
,
ובשנית
,
שהיא
ארבע
קרנות
,
נתבאר
לו
יותר
ממה
שנתבאר
לו
בראשונה
,
כמו
שבאר
לו
המלאך
,
ועתה
בראותו
גם
כן
ארבע
מרכבות
(לעיל
,
א
-
ג)
,
וידע
כי
לחדש
דבר
הראה
אותם
לו
,
שאל
המלאך:
מה
אלה
,
אדוני?
מה
באו
לחדש?
כי
כבר
ראיתי
המראות
שהם
רמז
לארבע
מלכיות
,
אם
כן
מה
אלה?
לאי
זה
ענין
הָראיתי
בהם?