תנ"ך - האל
יעות
משפט
ואם־שדי
יעות־צדק:
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
הַ֭אֵל
יְעַוֵּ֣ת
מִשְׁפָּ֑ט
וְאִם־שַׁ֝דַּ֗י
יְעַוֵּֽת־צֶֽדֶק:
(איוב פרק ח פסוק ג)
הַאֵל
יְעַוֵּת
מִשְׁפָּט
וְאִם־שַׁדַּי
יְעַוֵּת־צֶדֶק:
(איוב פרק ח פסוק ג)
האל
יעות
משפט
ואם־שדי
יעות־צדק:
(איוב פרק ח פסוק ג)
האל
יעות
משפט
ואם־שדי
יעות־צדק:
(איוב פרק ח פסוק ג)
האל
יעות
משפט
-
הה"א
נקוד
פתח
,
ומליצתו
לשון
תימה.
ואם
שדי
יעות
צדק
-
שאתה
אומר:
"ושובו
עוד
צדקי
בה"
(איוב
ו
,
כט).
האל
יעות
משפט.
בניך
חטאו
לו
-
וכלו
לגמרי
,
ואתה
אם
זך
אתה...
יעיר
ויעורר
עליך
כל
הטובות
שהיו
,
ושלם
-
וישלם
לך
נוה
הצדק
שהיה
לך
,
בקר
וצאן
וגמלים
וחמורים.
האל
יעות
משפט
-
לגמול
רע
לטובים
,
או
יעות
צדק
-
שלא
יגמלם
טוב
ויניחם
למקרה
העתים?!
ויתכן
לפרש:
האל
יעות
משפט
-
שלא
ישפוט
הרשעים
,
ואם
יעות
צדק
-
שלא
יגמול
טוב
לצדיקים?!
האם
השם
יתברך
יעות
משפט?!
אין
ספק
שכל
מה
שיעשה
הוא
במשפט
ובצדק.