תנ"ך - וראהו
הכהן
והנה
נהפך
הנגע
ללבן
וטהר
הכהן
את־הנגע
טהור
הוא:
פ
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
וְרָאָ֙הוּ֙
הַכֹּהֵ֔ן
וְהִנֵּ֛ה
נֶהְפַּ֥ךְ
הַנֶּ֖גַע
לְלָבָ֑ן
וְטִהַ֧ר
הַכֹּהֵ֛ן
אֶת־הַנֶּ֖גַע
טָה֥וֹר
הֽוּא:
פ
(ויקרא פרק יג פסוק יז)
וְרָאָהוּ
הַכֹּהֵן
וְהִנֵּה
נֶהְפַּךְ
הַנֶּגַע
לְלָבָן
וְטִהַר
הַכֹּהֵן
אֶת־הַנֶּגַע
טָהוֹר
הוּא:
פ
(ויקרא פרק יג פסוק יז)
וראהו
הכהן
והנה
נהפך
הנגע
ללבן
וטהר
הכהן
את־הנגע
טהור
הוא:
פ
(ויקרא פרק יג פסוק יז)
וראהו
הכהן
והנה
נהפך
הנגע
ללבן
וטהר
הכהן
את־הנגע
טהור
הוא:
פ
(ויקרא פרק יג פסוק יז)
וְיִחזֵינֵיהּ
כָּהֲנָא
וְהָא
אִתהֲפֵיך
מַכתָּשָׁא
לְמִחוַר
וִידַכֵּי
כָהֲנָא
יָת
מַכתָּשָׁא
דְּכֵי
הוּא
:
וראהו
הכהן
-
ה':
ראה
לעיל
,
ג.
ואם
תרפא
המחיה
-
טהור
,
כדמפרש
ואזיל.
וביום
הראות
בו
בשר
חי
יטמא
-
הטעם
בזה
התבאר
במה
שאמרנו
במחיה
(לעיל
,
י)
,
וזה
,
כי
הנגע
הוא
בהרת
או
שאת
,
ובו
"מחית
בשר
חי"
(שם)
שהיא
טמאה
,
לפי
מה
שקדם.
וגם
כן
,
הנה
מפני
שלא
ימשול
הטבע
לדחות
זה
העפוש
מכל
הצדדין
,
הנה
יראה
שעדיין
העיפוש
בפנימי
הגוף;
ולזה
,
אם
ישוב
אחר
כן
זה
הבשר
החי
להפך
ללבן
,
הנה
הוא
טהור.