תנ"ך - ואם־תחתיה
תעמד
הבהרת
לא־פשתה
בעור
והוא
כהה
שאת
המכוה
הוא
וטהרו
הכהן
כי־צרבת
המכוה
הוא:
פ
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
וְאִם־תַּחְתֶּיהָ֩
תַעֲמֹ֨ד
הַבַּהֶ֜רֶת
לֹא־פָשְׂתָ֤ה
בָעוֹר֙
וְהִ֣וא
כֵהָ֔ה
שְׂאֵ֥ת
הַמִּכְוָ֖ה
הִ֑וא
וְטִֽהֲרוֹ֙
הַכֹּהֵ֔ן
כִּֽי־צָרֶ֥בֶת
הַמִּכְוָ֖ה
הִֽוא:
פ
(ויקרא פרק יג פסוק כח)
וְאִם־תַּחְתֶּיהָ
תַעֲמֹד
הַבַּהֶרֶת
לֹא־פָשְׂתָה
בָעוֹר
וְהִוא
כֵהָה
שְׂאֵת
הַמִּכְוָה
הִוא
וְטִהֲרוֹ
הַכֹּהֵן
כִּי־צָרֶבֶת
הַמִּכְוָה
הִוא:
פ
(ויקרא פרק יג פסוק כח)
ואם־תחתיה
תעמד
הבהרת
לא־פשתה
בעור
והוא
כהה
שאת
המכוה
הוא
וטהרו
הכהן
כי־צרבת
המכוה
הוא:
פ
(ויקרא פרק יג פסוק כח)
ואם־תחתיה
תעמד
הבהרת
לא־פשתה
בעור
והוא
כהה
שאת
המכוה
הוא
וטהרו
הכהן
כי־צרבת
המכוה
הוא:
פ
(ויקרא פרק יג פסוק כח)
וְאִם
בְּאַתרַהּ
קַמַת
בַּהַרתָּא
לָא
אוֹסֵיפַת
בְּמַשׁכָּא
וְהִיא
עָמיָא
עוֹמֶק
כְּוַאָה
הִיא
וִידַכֵּינֵיהּ
כָּהֲנָא
אֲרֵי
רוֹשֶׁם
כְּוַאָה
הִיא
:
וטהרו
-
ד'
בפרשה:
וי'
יג
,
ו
,
כג
,
כח
,
לז.
וטהרו
-
ו':
ראה
לעיל
,
ו.
ואם
תחתיה
תעמוד
הבהרת...
והיא
כהה
-
כאשר
פירשתי
(לעיל
,
ו);
ולא
הזכיר
כן
בפסוק
"ואם
תחתיה
תעמוד
הבהרת"
הראשון
(לעיל
,
כג)
,
בעבור
שעמדה
הבהרת
כאשר
היתה.