תנ"ך - ואיש
או־אשה
כי־יהיה
בעור־בשרם
בהרת
בהרת
לבנת:
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
וְאִישׁ֙
אֽוֹ־אִשָּׁ֔ה
כִּֽי־יִהְיֶ֥ה
בְעוֹר־בְּשָׂרָ֖ם
בֶּהָרֹ֑ת
בֶּהָרֹ֖ת
לְבָנֹֽת:
(ויקרא פרק יג פסוק לח)
וְאִישׁ
אוֹ־אִשָּׁה
כִּי־יִהְיֶה
בְעוֹר־בְּשָׂרָם
בֶּהָרֹת
בֶּהָרֹת
לְבָנֹת:
(ויקרא פרק יג פסוק לח)
ואיש
או־אשה
כי־יהיה
בעור־בשרם
בהרת
בהרת
לבנת:
(ויקרא פרק יג פסוק לח)
ואיש
או־אשה
כי־יהיה
בעור־בשרם
בהרת
בהרת
לבנת:
(ויקרא פרק יג פסוק לח)
וּגבַר
אוֹ
אִתָּא
אֲרֵי
יְהֵי
בִמשַׁך
בִּסרְהוֹן
בַּהֲרָן
בַּהֲרָן
חָוְרָן
:
לבנת
-
ד'
,
ב'
חסר
וב'
מלא
(בשני
לשונות):
*בר'
ל
,
לז;
*וי'
יג
,
לח
,
לט;
יח'
טז
,
סא.
לבנות
ד'
ב'
מל'
וב'
חס'
ויפצל
בהן
פצלות
לבנות
בהרת
לבנת
כהות
לבנת
ונתתי
אתהן
לך
לבנות.
ואיש
או
אשה
כי
יהיה
בעור
בשרם
בהרות
בהרות
לבנות
-
הם
כתמים
לבנים
,
ואינם
נגעים
,
והם
'רושוראש'
בלעז;
אבל
לבנים
למטה
מלובן
ארבע
מראות
נגע
צרעת.