תנ"ך - ויטע
אהלי
אפדנו
בין
ימים
להר־צבי־קדש
ובא
עד־קצו
ואין
עוזר
לו:
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
וְיִטַּע֙
אָהֳלֵ֣י
אַפַּדְנ֔וֹ
בֵּ֥ין
יַמִּ֖ים
לְהַר־צְבִי־קֹ֑דֶשׁ
וּבָא֙
עַד־קִצּ֔וֹ
וְאֵ֥ין
עוֹזֵ֖ר
לֽוֹ:
(דניאל פרק יא פסוק מה)
וְיִטַּע
אָהֳלֵי
אַפַּדְנוֹ
בֵּין
יַמִּים
לְהַר־צְבִי־קֹדֶשׁ
וּבָא
עַד־קִצּוֹ
וְאֵין
עוֹזֵר
לוֹ:
(דניאל פרק יא פסוק מה)
ויטע
אהלי
אפדנו
בין
ימים
להר־צבי־קדש
ובא
עד־קצו
ואין
עוזר
לו:
(דניאל פרק יא פסוק מה)
ויטע
אהלי
אפדנו
בין
ימים
להר־צבי־קדש
ובא
עד־קצו
ואין
עוזר
לו:
(דניאל פרק יא פסוק מה)
קצו
-
ג':
מ"ב
יט
,
כג;
יש'
לז
,
כד;
דנ'
יא
,
מה.
ואין
עוזר
-
ו'
(מלא
וחסר):
*מ"ב
יד
,
כו;
יש'
סג
,
ה;
תה'
עב
,
יב;
קז
,
יב;
איכה
א
,
ז;
דנ'
יא
,
מה.
עוזר
-
ה'
מלא:
יש'
לג
,
א;
תה'
י
,
יד;
כב
,
יב;
איכה
א
,
ז;
דנ'
יא
,
מה.
ויטע
-
ל';
אפדנו
-
ל';
עוזר
-
ה'
מל'.
אפדנו
-
אין
לו
דומה;
פתרונו
לפי
עניינו.
אז
יבוא
קץ
מלכות
השלישי
,
ואין
עוזר
לו.
אהל
אפדנו
-
אין
לו
רֵע
במקרא
,
ופירושו
לפי
טעם
ענינו.
ואז
תהיה
מלחמה
בין
מלך
הצפון
ובין
הבא
ממצרים
,
ובא
מלך
צפון
ויטע
אהלי
אפדנו
-
רוצה
לומר:
היכלו
,
בין
ימים
להר
צבי
קדש
-
והוא
הר
המוריה
,
שהיה
נבנה
בו
בית
המקדש.
ואז
בא
עד
קצו
מלך
הצפון
,
רוצה
לומר
שיפול
ביד
שונאיו;
ואין
אחד
מבני
חיילותיו
עוזר
לו
כי
משמים
נלחמו
עמו
(ע"פ
שו'
ה
,
כ).
בין
ימים
להר
צבי
קדש
-
בין
עכו
לירושלים.
ובא
עד
קצו
-
לפול
,
ולא
יהיה
לו
עוזר.