תנ"ך - וכען
הן
על־מלכא
טב
יתבקר
בבית
גנזיא
די־מלכא
תמה
די
בבבל
הן
איתי
די־מן־כורש
מלכא
שים
טעם
למבנא
בית־אלהא
דך
בירושלם
ורעות
מלכא
על־דנה
ישלח
עלינא:
פ
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
וּכְעַ֞ן
הֵ֧ן
עַל־מַלְכָּ֣א
טָ֗ב
יִ֠תְבַּקַּר
בְּבֵ֨ית
גִּנְזַיָּ֜א
דִּי־מַלְכָּ֣א
תַמָּה֘
דִּ֣י
בְּבָבֶל֒
הֵ֣ן
אִיתַ֗י
דִּֽי־מִן־כּ֤וֹרֶשׁ
מַלְכָּא֙
שִׂ֣ים
טְעֵ֔ם
לְמִבְנֵ֛א
בֵּית־אֱלָהָ֥א
דֵ֖ךְ
בִּירוּשְׁלֶ֑ם
וּרְע֥וּת
מַלְכָּ֛א
עַל־דְּנָ֖ה
יִשְׁלַ֥ח
עֲלֶֽינָא:
פ
(עזרא פרק ה פסוק יז)
וּכְעַן
הֵן
עַל־מַלְכָּא
טָב
יִתְבַּקַּר
בְּבֵית
גִּנְזַיָּא
דִּי־מַלְכָּא
תַמָּה
דִּי
בְּבָבֶל
הֵן
אִיתַי
דִּי־מִן־כּוֹרֶשׁ
מַלְכָּא
שִׂים
טְעֵם
לְמִבְנֵא
בֵּית־אֱלָהָא
דֵךְ
בִּירוּשְׁלֶם
וּרְעוּת
מַלְכָּא
עַל־דְּנָה
יִשְׁלַח
עֲלֶינָא:
פ
(עזרא פרק ה פסוק יז)
וכען
הן
על־מלכא
טב
יתבקר
בבית
גנזיא
די־מלכא
תמה
די
בבבל
הן
איתי
די־מן־כורש
מלכא
שים
טעם
למבנא
בית־אלהא
דך
בירושלם
ורעות
מלכא
על־דנה
ישלח
עלינא:
פ
(עזרא פרק ה פסוק יז)
וכען
הן
על־מלכא
טב
יתבקר
בבית
גנזיא
די־מלכא
תמה
די
בבבל
הן
איתי
די־מן־כורש
מלכא
שים
טעם
למבנא
בית־אלהא
דך
בירושלם
ורעות
מלכא
על־דנה
ישלח
עלינא:
פ
(עזרא פרק ה פסוק יז)
וכען
-
ב'
ראשי
פסוקים:
דנ'
ה
,
טו;
עז'
ה
,
יז.
טב
-
ב'
בקמץ:
דנ'
ב
,
לב;
עז'
ה
,
יז.
בבבל
-
ח':
מ"ב
כה
,
כח;
יש'
מח
,
יד;
יר'
כט
,
כב;
נא
,
מד;
נב
,
לב;
*עז'
ה
,
יז;
ו
,
א;
דה"ב
לו
,
ז.
בבבל
ח'
וסימנה'
וידבר
אתו
וחביר'
יי'
אהבו
ולקח
מהם
ופקדתי
על
בל
ומכלי
בית
יי'
וכען
הן
על
מלכא
טב
באדין
דריוש
מלכא.
וכען
-
ב'
רא'
פס';
בבבל
-
ח';
עלינא
-
יתיר
י'.
וכען
-
ועתה
אם
על
המלך
טוב
יהיה
הדבר
ידוע
ומבוקר
בבית
גנזיו
של
מלך
אשר
שם
בבבל.
הן
איתי
-
אם
יש
המעשה
הזה
אשר
מפי
כורש
יצא
דבר
לבנות
בית
זה
אשר
בירושלים.
ורעות
מלכא
-
רצון
המלך
על
כן
ישלח
אלינו.
עלינא
-
אלינו.
עד
כאן
מכתב
האגרת
אשר
שלחו
תתני
ושתר
בוזני.
ועתה
אם
על
המלך
טוב
,
יבוקר
בבית
אשר
גנזי
המלך
שם
אשר
בבבל
,
אם
ימצא
אשר
מכורש
המלך
יצא
דבר
לבנות
בית
אלוה
זה
בירושלים
,
ורצון
המלך
על
זה
ישלח
לנו.
הן
איתיי
-
הרי
יש
לך
כתוב.
די
מן
כורש
וגו'
ורעות
מלכא
על
דנא
-
כלומר:
יודיענו
המלך
אם
רצונו
לבטלם
מן
המלאכה
אם
לאו.