תנ"ך - ואמרה
האיש
כמוני
יברח
ומי
כמוני
אשר־יבא
אל־ההיכל
וחי
לא
אבוא:
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
וָאֹמְרָ֗ה
הַאִ֤ישׁ
כָּמ֙וֹנִי֙
יִבְרָ֔ח
וּמִ֥י
כָמ֛וֹנִי
אֲשֶׁר־יָבֹ֥א
אֶל־הַהֵיכָ֖ל
וָחָ֑י
לֹ֖א
אָבֽוֹא:
(נחמיה פרק ו פסוק יא)
וָאֹמְרָה
הַאִישׁ
כָּמוֹנִי
יִבְרָח
וּמִי
כָמוֹנִי
אֲשֶׁר־יָבֹא
אֶל־הַהֵיכָל
וָחָי
לֹא
אָבוֹא:
(נחמיה פרק ו פסוק יא)
ואמרה
האיש
כמוני
יברח
ומי
כמוני
אשר־יבא
אל־ההיכל
וחי
לא
אבוא:
(נחמיה פרק ו פסוק יא)
ואמרה
האיש
כמוני
יברח
ומי
כמוני
אשר־יבא
אל־ההיכל
וחי
לא
אבוא:
(נחמיה פרק ו פסוק יא)
האיש
-
ב'
,
חד
מלא
וחד
חסר:
*מי'
ו
,
י;
נחמ'
ו
,
יא.
ומי
כמוני
-
ב':
יש'
מד
,
ז;
נחמ'
ו
,
יא.
האיש
-
ב'
חד
מל'
וחד
חס'
בית
רשע;
ומי
כמוני
-
ב'
יקרא.
האיש
כמוני
יברח
-
בתמיה:
אם
איש
כמוני
יברח
,
ליכנס
בהיכל.
לא
אבוא
-
לא
אכנס
שם
מפני
פחד
המיתה
,
ולא
אעבור
על
המצוה
של
הקדוש
ברוך
הוא
שלא
יבוא
ויכנס
זר
בהיכלו.
ומי
כמוני
אשר
יבא
אל
ההיכל
וחי
-
אמנם
אמר
זה
,
לפי
שיש
שם
עונש
מיתה
למי
שיכנס
שם
שלא
לצורך
עבודה
באמרו
"ואל
יבא
בכל
עת
אל
הקדש"
וגו'
(וי'
טז
,
ב).
כמוני
-
הראשון
לשון
שבח
,
והשני
לשון
גנות.
האיש
כמוני
-
שאני
פחה
יברח?
וחי?
בתימה.
ואעפ"י
שלפנים
מוכיח
שהיה
כהן
(ראה
נחמ'
י
,
ב
,
ט)
,
והכהן
מותר
ליכנס
בהיכל
,
יש
לומר
,
שלפי
שעה
היה
טמא
מת
,
שיש
בו
מיתה.