תנ"ך - ואכירה
והנה
לא־אלהים
שלחו
כי
הנבואה
דבר
עלי
וטוביה
וסנבלט
שכרו:
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
וָאַכִּ֕ירָה
וְהִנֵּ֥ה
לֹֽא־אֱלֹהִ֖ים
שְׁלָח֑וֹ
כִּ֤י
הַנְּבוּאָה֙
דִּבֶּ֣ר
עָלַ֔י
וְטוֹבִיָּ֥ה
וְסַנְבַלַּ֖ט
שְׂכָרֽוֹ:
(נחמיה פרק ו פסוק יב)
וָאַכִּירָה
וְהִנֵּה
לֹא־אֱלֹהִים
שְׁלָחוֹ
כִּי
הַנְּבוּאָה
דִּבֶּר
עָלַי
וְטוֹבִיָּה
וְסַנְבַלַּט
שְׂכָרוֹ:
(נחמיה פרק ו פסוק יב)
ואכירה
והנה
לא־אלהים
שלחו
כי
הנבואה
דבר
עלי
וטוביה
וסנבלט
שכרו:
(נחמיה פרק ו פסוק יב)
ואכירה
והנה
לא־אלהים
שלחו
כי
הנבואה
דבר
עלי
וטוביה
וסנבלט
שכרו:
(נחמיה פרק ו פסוק יב)
דבר
עלי
-
ג':
מ"א
ב
,
ד;
יד
,
ב;
נחמ'
ו
,
יב.
הנבואה
-
ל'
וחד
והנבואה;
דבר
עלי
-
ג'.
ואכירה
-
הכרתי
בדבריו
שלא
שלחו
הקדוש
ברוך
הוא
בדבר
זה
שאעבור
עבירה
מפני
פחד
המיתה.
כי
הנבואה
דבר
עלי
-
שהרי
הוא
דבר
הדברים
הללו
עלי
בשם
נבואה.
שכרו
-
כל
אחד
ואחד
מהם
שכרו
,
ונתנו
לו
שכר
להפחידני
ולבטל
בבנין
החומה.
ואכירה
והנה
לא
אלהים
שלחו
וגו'
-
כבר
הכרתי
אז
שלא
שלחו
לי
אלהים
כאשר
דבר
עלי
דבר
הנבואה
הזאת
,
כי
נבואת
שקר
היתה.
וטוביה
וסנבלט
-
שכר
אותו
כל
אחד
מהם
שיאמר
לי
זאת
הנבואה
של
שקר
,
והוא
אמר
אותה
בעבור
שהוא
שכור
,
בעבור
שאירא
מדברי
זאת
הנבואה
ואעשה
כדבריו
להכנס
תוך
ההיכל
,
ולסגור
דלתות
ההיכל
,
וחטאתי
ליי'.
והיה
לטוביה
ולסנבלט
זה
הענין
להמציא
עלי
שם
רע
,
למען
יוכלו
לחרפני
על
עברי
דברי
התורה.
כי
הנבואה
-
שם
דבר
,
והטעם:
הנבואה
מלבו
דבר
עלי
שמעיה.
שכרו
-
וי"ו
וסנבלט
תחת
'או'.
(או)
שכרו
-
שם
דבר
,
וטעמו:
הנזכרים
נתנו
שכרו;
והראשון
קרוב.
כי
הנבואה
דיבר
עלי
-
כלומר
,
בנבואת
שקר
דיבר
עלי
-
כי
סנבלט
וטוביה
שכרוהו.