יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
נשמע
-
ד'
בקמץ:
יר'
ג
,
כא;
לא
,
יד;
תה'
יט
,
ד;
נחמ'
ו
,
ו.
(וכל
אתנחתא
וסופי
פסוקים
דכותהון.)
והיהודים
-
ג':
אס'
ט
,
יח;
נחמ'
ה
,
יז;
ו
,
ו.
למרוד
-
ב'
(אחד
מלא
ואחד
חסר):
יהו'
כב
,
כט;
נחמ'
ו
,
ו.
בונה
-
ה'
מלא
(בלישנא):
עמ'
ט
,
ו;
נחמ'
ו
,
ו;
דה"ב
ב
,
ג
,
ד
,
ח.
הוה
-
ב':
קה'
ב
,
כב;
נחמ'
ו
,
ו.
למלך
-
כ"ט:
*במ'
כא
,
כט;
יהו'
ב
,
ב;
י
,
כח
(פעמיים)
,
ל;
שו'
ט
,
ו;
ש"א
טו
,
יא;
ש"ב
ג
,
יז;
ה
,
יב;
מ"א
י
,
ט;
יד
,
ב;
יר'
נא
,
לא;
יח'
לז
,
כב;
הו'
י
,
ו;
זכ'
יד
,
ט
,
טז
,
יז;
תה'
מה
,
ב;
עב
,
א;
איוב
יח
,
יד;
לד
,
יח;
דנ'
ד
,
לד;
נחמ'
ו
,
ו;
דה"א
יד
,
ב;
כח
,
ד;
כט
,
כג;
דה"ב
ט
,
ח
(פעמיים);
כד
,
כג.
(ופרט
לכך
גם
צירופים
רבים
של
'למלך'
עם:
משיחה
,
מצרים
,
ישראל
,
אשור).
כתוב
בה
-
באותה
אגרת.
בגוים
נשמע
-
שנודע
לכל
העובדי
כוכבים
ומזלות
שאתה
וכל
היהודים
חושבים
למרוד.
וגשמו
אומר
-
גשמו
הוא
"גשם
הערבי"
(לעיל
,
א);
ופתרונו:
כאדם
שאומר
לחבירו:
כך
הוא
הדבר
ופלוני
אומר.
כדברים
האלה
-
מוסב
על
כתוב
בה;
ומקרא
מסורס
הוא
,
והרי
הוא
כאילו
נאמר:
כתוב
בה
כדברים
האלה:
בגוים
נשמע
וגו'.
וגשמו
אומר
-
הוא
גשם
הערבי
(ראה
לעיל
,
א)
,
והוי"ו
נוסף
כ"יתר"
(שמ'
ד
,
יח)
-
"יתרו"
(שם).
ואתה
הוה
-
חפץ
שתהיה
להם
למלך.
כדברים
האלה
-
פירושו:
כי
שלח
אלי;
או
פירושו:
כדברים
האלה
שמעתי.