יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
ויהי
-
ל"ב
(ו"ו
בחיריק):
בר'
א
,
ו;
ט
,
כו
,
כז;
שמ'
ט
,
כב;
י
,
כא;
יח
,
יט;
דב'
לג
,
ו;
ש"א
י
,
ה;
כ
,
יג;
כח
,
כב;
ש"ב
ה
,
כד;
יח
,
כב
,
כג;
מ"א
יג
,
לג;
יד
,
ה;
כא
,
ב;
מ"ב
ב
,
ט;
יר'
יג
,
י;
הו'
יד
,
ז;
עמ'
ה
,
יד;
מי'
א
,
ב;
מל'
ג
,
י;
תה'
ט
,
י;
פא
,
טז;
צ
,
יז;
קד
,
כ;
רות
ג
,
ד;
ד
,
יב;
דה"א
יד
,
טו;
כב
,
טז;
דה"ב
יח
,
יב;
יט
,
יא.
בראשי
-
ד':
ש"א
כט
,
ד;
ש"ב
ה
,
כד;
דה"א
יב
,
יט;
יד
,
טו.
ושניים:
ובראשי
-
במ'
י
,
י;
כח
,
יא.
יצא
-
ב'
בסיפרא:
דה"א
יד
,
טו;
דה"ב
כב
,
ז.
לא
תעלה
אחריהם
וגו'
-
ובספר
שמואל
כתוב
"לא
תעלה
הסב
אל
אחריהם...
ממול
בכאים"
(ש"ב
ה
,
כג).
והנה
הרצון
בזה:
לא
תעלה
עמהם
שיהיו
פניך
כנגד
פניהם
כמשפט
הבאים
להלחם
,
כי
יראו
אותם
בבואך
ונשמרו
ממך;
אך
אחריהם
הסב
רוצה
לומר:
שתסב
סביב
מחניהם
בדרך
שתבוא
להם
מעליהם
,
ותבוא
להם
ממול
הבכאים
,
כי
אז
לא
ירגישו
בך
ותכם
כרצונך;
וזה
יהיה
כשמעך
בראשי
הבכאים
כמו
קול
צעדה
,
כי
אז
יחשבו
פלשתים
בבואך
,
כי
קול
הצעדה
אשר
בראשי
הבכאים
הוא
,
ולא
יהיו
נשמרים
ממך.