תנ"ך - ואחר
מות־חצרון
בכלב
אפרתה
ואשת
חצרון
אביה
ותלד
לו
את־אשחור
אבי
תקוע:
ס
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
וְאַחַ֥ר
מוֹת־חֶצְר֖וֹן
בְּכָלֵ֣ב
אֶפְרָ֑תָה
וְאֵ֤שֶׁת
חֶצְרוֹן֙
אֲבִיָּ֔ה
וַתֵּ֣לֶד
ל֔וֹ
אֶת־אַשְׁח֖וּר
אֲבִ֥י
תְקֽוֹעַ:
ס
(דברי הימים א פרק ב פסוק כד)
וְאַחַר
מוֹת־חֶצְרוֹן
בְּכָלֵב
אֶפְרָתָה
וְאֵשֶׁת
חֶצְרוֹן
אֲבִיָּה
וַתֵּלֶד
לוֹ
אֶת־אַשְׁחוּר
אֲבִי
תְקוֹעַ:
ס
(דברי הימים א פרק ב פסוק כד)
ואחר
מות־חצרון
בכלב
אפרתה
ואשת
חצרון
אביה
ותלד
לו
את־אשחור
אבי
תקוע:
ס
(דברי הימים א פרק ב פסוק כד)
ואחר
מות־חצרון
בכלב
אפרתה
ואשת
חצרון
אביה
ותלד
לו
את־אשחור
אבי
תקוע:
ס
(דברי הימים א פרק ב פסוק כד)
אביה
-
ב'
שם
נקבה:
דה"א
ב
,
כד;
דה"ב
כט
,
א.
אביה
ב'
שם
נקבה
ואשת
חצרון
אביה
ושם
אמו
אביה
.
דדב'
ימים
.
בכלב
אפרתה
-
על
שם
אשתו
קראו
את
העיר
אפרתה.
ותלד
לו
את
אשחור
אבי
תקוע
-
לאחר
מיתת
חצרון.
אבי
תקוע
-
שר
של
עיר
תקוע
,
שהוא
של
שבט
יהודה.
ואחר
מות
חצרון
בכלב
אפרתה
-
יש
אומרים
(ראה
רש"י)
,
כי
על
שם
כלב
ואשתו
קראו
את
העיר
כלב
אפרתה;
ואם
כן
חצרון
היה
מבאי
הארץ
,
ובארץ
ישראל
מת.
ורחוק
הוא
זה
הפירוש
,
שהיה
חצרון
יותר
ממאתים
וחמשים
שנה.
ולפי
דעתי
,
כי
פירושו:
בעת
שלקח
כלב
בנו
אפרתה
אשתו
,
באותו
העת
מת
חצרון.
ואשת
חצרון
אביה
-
לפי
שאמר
כי
בעת
זקנתו
לקח
בת
מכיר
(ראה
לעיל
,
כא)
,
הודיע
כי
בעת
שמת
היתה
לו
אשה
אחרת
ושמה
אביה
,
וילדה
לו
את
אשחור
אבי
תקוע
,
אפשר
בחייו
או
לאחר
מותו.