תנ"ך - ונעמן
ואחיה
וגרא
הוא
הגלם
והוליד
את־עזא
ואת־אחיחד:
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
וְנַעֲמָ֧ן
וַאֲחִיָּ֛ה
וְגֵרָ֖א
ה֣וּא
הֶגְלָ֑ם
וְהוֹלִ֥יד
אֶת־עֻזָּ֖א
וְאֶת־אֲחִיחֻֽד:
(דברי הימים א פרק ח פסוק ז)
וְנַעֲמָן
וַאֲחִיָּה
וְגֵרָא
הוּא
הֶגְלָם
וְהוֹלִיד
אֶת־עֻזָּא
וְאֶת־אֲחִיחֻד:
(דברי הימים א פרק ח פסוק ז)
ונעמן
ואחיה
וגרא
הוא
הגלם
והוליד
את־עזא
ואת־אחיחד:
(דברי הימים א פרק ח פסוק ז)
ונעמן
ואחיה
וגרא
הוא
הגלם
והוליד
את־עזא
ואת־אחיחד:
(דברי הימים א פרק ח פסוק ז)
אחוד
אחיחד
-
ב'
בלישנא:
דה"א
ח
,
ו
,
ז.
אחוד
אחיחד
ב'
בלשנ'
והוליד
את
עזא
ואת
אחיחד
ואלה
בני
אחוד
.
ואלה
בני
אחוד
-
ידוע
כי
אחוד
היה
"בן
גרא"
כמו
שנזכר
בספר
שופטים
(ג
,
טו)
,
וידמה
שהוא
היה
מבני
בלע
,
ולזה
יוחסו
בניו
לבלע
(ראה
לעיל
,
ג).
ואמר
,
שאלו
התשעה
בנים
שזכר
(לעיל
,
ג
-
ה)
,
שהם
בני
אחוד
,
היו
ראשי
האבות
ליושבי
גבע
,
כי
עיר
גבע
היתה
מנחלת
בני
בנימין
,
כמו
שנזכר
(ראה
דה"א
ו
,
מה).
והנה
הָגְלו
קצתם
אל
עיר
מנחת
,
כי
גברה
יד
קצתם
על
קצתם.
והנה
זכר
כי
נעמן
ואחיה
וגרא
הוא
הגלם
-
רוצה
לומר
,
שכל
אחד
מהם
עזר
בהגלות
הששה
הנשארים.
והנה
אחיה
הוא
"אחוח"
שזכר
קודם
זה
(פס'
ד).
והוליד
את
עזא
ואת
אחיחוד
-
ידמה
ששב
זה
אל
גרא.