תנ"ך - ויאמר
ה'
אל־משה
עד־אנה
ינאצני
העם
הזה
ועד־אנה
לא־יאמינו
בי
בכל
האתות
אשר
עשיתי
בקרבו:
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
וַיֹּ֤אמֶר
יְהוָה֙
אֶל־מֹשֶׁ֔ה
עַד־אָ֥נָה
יְנַאֲצֻ֖נִי
הָעָ֣ם
הַזֶּ֑ה
וְעַד־אָ֙נָה֙
לֹא־יַאֲמִ֣ינוּ
בִ֔י
בְּכֹל֙
הָֽאֹת֔וֹת
אֲשֶׁ֥ר
עָשִׂ֖יתִי
בְּקִרְבּֽוֹ:
(במדבר פרק יד פסוק יא)
וַיֹּאמֶר
יְהוָה
אֶל־מֹשֶׁה
עַד־אָנָה
יְנַאֲצֻנִי
הָעָם
הַזֶּה
וְעַד־אָנָה
לֹא־יַאֲמִינוּ
בִי
בְּכֹל
הָאֹתוֹת
אֲשֶׁר
עָשִׂיתִי
בְּקִרְבּוֹ:
(במדבר פרק יד פסוק יא)
ויאמר
ה'
אל־משה
עד־אנה
ינאצני
העם
הזה
ועד־אנה
לא־יאמינו
בי
בכל
האתות
אשר
עשיתי
בקרבו:
(במדבר פרק יד פסוק יא)
ויאמר
יהוה
אל־משה
עד־אנה
ינאצני
העם
הזה
ועד־אנה
לא־יאמינו
בי
בכל
האתות
אשר
עשיתי
בקרבו:
(במדבר פרק יד פסוק יא)
וַאֲמַר
יְיָ
לְמֹשֶׁה
עַד
אִמַתִּי
יְהוֹן
מַרגְּזִין
קֳדָמַי
עַמָא
הָדֵין
וְעַד
אִמַתִּי
לָא
יְהֵימְנוּן
בְּמֵימְרִי
בְּכֹל
אָתַיָא
דַּעֲבַדִית
בֵּינֵיהוֹן
:
יי'
-
י"ז
פסוקים
'עד
ועד':
*במ'
יד
,
יא;
דב'
כח
,
כ;
יהו'
י
,
י;
יב
,
ג;
טז
,
ג;
מ"א
יח
,
מה;
יש'
סב
,
ז;
יר'
כג
,
כ;
ל
,
כד;
עמ'
ח
,
יב;
תה'
נז
,
יא;
דנ'
ז
,
יח;
נחמ'
ג
,
כד
,
לא;
ז
,
ג;
דה"ב
ח
,
טז;
כט
,
לד.
ינאצני
-
ב'
(בלישנא):
במ'
יד
,
יא;
דב'
לא
,
כ.
האתות
-
ב'
מלא
בתורה:
שמ'
ד
,
ט;
במ'
יד
,
יא.
י"ז
פסוק'
עד
ועד
ויאמר
יי'
אל
משה
ישלח
יי'
בך
וירד
ימה
והערבה
עד
ים
כנרות
ויהמם
יי'
ויהי
עד
כה
ועד
כה
ואל
תתנו
דמי
לו
לא
ישוב
וחביר'
ונעו
מים
עד
ים
ותכן
רק
הכהנים
ויקבלון
מלכיה
חנדד
ואמר
להם
לא
יפתחו
כי
גדל
עד
שמים
חסדך.
יי'
-
י"ז
פסו'
עד
ועד;
ינאצני
-
ל';
ועד
-
אנה
-
ל';
האתות
-
ב'
מל'
בתור'.
עד
אנה
-
עד
היכן.
ינאצוני
-
ירגיזוני.
בכל
האותות
-
בשביל
כל
הנסים
שעשיתי
להם
,
היה
להם
להאמין
שהיכולת
בידי
לקיים
אבטחתי.
ינאצוני
-
כמו
'יכעיסוני';
ורבים
חביריו.
וטעם
בקרבו
לשון
יחיד
-
שהיו
בתחלה
לב
אחד
לטוב.
עד
אנה
ינאצוני
-
מלבטוח
בי
,
ואעפ"י
שראו
אותות
ומופתים
שעשיתי
להם.