תנ"ך - וביום
השמיני
יבא
שתי
תרים
או
שני
בני
יונה
אל־הכהן
אל־פתח
אהל
מועד:
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
וּבַיּ֣וֹם
הַשְּׁמִינִ֗י
יָבִא֙
שְׁתֵּ֣י
תֹרִ֔ים
א֥וֹ
שְׁנֵ֖י
בְּנֵ֣י
יוֹנָ֑ה
אֶ֨ל־הַכֹּהֵ֔ן
אֶל־פֶּ֖תַח
אֹ֥הֶל
מוֹעֵֽד:
(במדבר פרק ו פסוק י)
וּבַיּוֹם
הַשְּׁמִינִי
יָבִא
שְׁתֵּי
תֹרִים
אוֹ
שְׁנֵי
בְּנֵי
יוֹנָה
אֶל־הַכֹּהֵן
אֶל־פֶּתַח
אֹהֶל
מוֹעֵד:
(במדבר פרק ו פסוק י)
וביום
השמיני
יבא
שתי
תרים
או
שני
בני
יונה
אל־הכהן
אל־פתח
אהל
מועד:
(במדבר פרק ו פסוק י)
וביום
השמיני
יבא
שתי
תרים
או
שני
בני
יונה
אל־הכהן
אל־פתח
אהל
מועד:
(במדבר פרק ו פסוק י)
וּביוֹמָא
תְמִינָאָה
יַיתֵי
תְּרֵין
שַׁפנִינִין
אוֹ
תְרֵין
בְּנֵי
יוֹנָה
לְוָת
כָּהֲנָא
לִתרַע
מַשׁכַּן
זִמנָא
:
יבא
-
ה'
חסר:
*במ'
ו
,
י;
תה'
עח
,
כט;
שה"ש
ח
,
יא;
קה'
יב
,
יד;
דנ'
יא
,
ח.
יבא
-
י"ג
(חסר
ומלא):
*וי'
ד
,
לב;
ה
,
כה;
ז
,
כט;
במ'
ו
,
י
,
יג;
יהו'
כג
,
טו;
יש'
ז
,
יז;
יר'
כז
,
יא;
תה'
עח
,
כט;
שה"ש
ח
,
יא;
קה'
יב
,
יד;
דנ'
יא
,
ח;
דה"ב
כד
,
יא.
יבא
ה'
חס'
וביום
השמיני
יבא
שתי
תרים
דנזיר
ותאותם
יבא
להם
וגם
אלהיהם
עם
נסכיהם
איש
יבא
בפריו
האלהים
יבא
במשפט.
וביום
השמיני
יביא
שתי
תורים
-
להוציא
את
השביעי;
או
אינו
אלא
להוציא
את
התשיעי?
-
קבע
זמן
לקריבין
וזמן
למקריבין:
מה
קריבין
הכשיר
שמיני
ומשמיני
והלאה
(ראה
וי'
כב
,
כז)
,
אף
מקריבין
שמיני
ומשמיני
והלאה
(ראה
ספ"ב
כט).
וביום
השמיני
יביא
שתי
תורים
-
למדנו
שהתגלחת
קודם
להבאת
הקרבן
,
כי
הוא
בא
לקדש
את
ראשו
שנטמא
,
ולא
יתכן
שיקדש
ראשו
אם
לא
יוסר
תחלה
השער
שנטמא
(ראה
ספ"ב
כח).
שתי
תורים
או
שני
בני
יונה
-
ולא
תור
ובן
יונה
(ראה
שם
כט).
אל
הכהן
אל
פתח
אהל
מועד
-
למדנו
,
שהבעלים
מטפלין
בהבאתם
עד
שיביאם
אל
הכהן
אל
פתח
אהל
מועד
(ראה
שם).