תנ"ך - ביום
ההוא
גדל
ה'
את־יהושע
בעיני
כל־ישראל
ויראו
אתו
כאשר
יראו
את־משה
כל־ימי
חייו:
פ
יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה לכותרת
עוד...(לדוגמה לחיצה על "תיקון קוראים" תפתח את הפרק בתצורת "תיקון קוראים" - טקסט עם ניקוד וטעמים ולצידו טקסט ללא ניקוד וטעמים בפונט סת"ם. לחיצה על אחד מהפרשנים תפתח את הפרק עם טקסט, ניקוד וטעמים ולצידו הפירוש של אותו פרשן וכו')
בַּיּ֣וֹם
הַה֗וּא
גִּדַּ֤ל
יְהוָה֙
אֶת־יְהוֹשֻׁ֔עַ
בְּעֵינֵ֖י
כָּל־יִשְׂרָאֵ֑ל
וַיִּֽרְא֣וּ
אֹת֔וֹ
כַּאֲשֶׁ֛ר
יָֽרְא֥וּ
אֶת־מֹשֶׁ֖ה
כָּל־יְמֵ֥י
חַיָּֽיו:
פ
(יהושע פרק ד פסוק יד)
בַּיּוֹם
הַהוּא
גִּדַּל
יְהוָה
אֶת־יְהוֹשֻׁעַ
בְּעֵינֵי
כָּל־יִשְׂרָאֵל
וַיִּרְאוּ
אֹתוֹ
כַּאֲשֶׁר
יָרְאוּ
אֶת־מֹשֶׁה
כָּל־יְמֵי
חַיָּיו:
פ
(יהושע פרק ד פסוק יד)
ביום
ההוא
גדל
ה'
את־יהושע
בעיני
כל־ישראל
ויראו
אתו
כאשר
יראו
את־משה
כל־ימי
חייו:
פ
(יהושע פרק ד פסוק יד)
ביום
ההוא
גדל
יהוה
את־יהושע
בעיני
כל־ישראל
ויראו
אתו
כאשר
יראו
את־משה
כל־ימי
חייו:
פ
(יהושע פרק ד פסוק יד)
בְּיוֹמָא
הַהוּא
רַבִּי
יְיָ
יָת
יְהוֹשֻׁעַ
בְּעֵינֵי
כָּל
יִשׂרָאֵל
וּדחִילוּ
מִנֵיהּ
כְּמָא
דַּהֲווֹ
דָחֲלִין
מִן
מֹשֶׁה
כָּל
יוֹמֵי
חַיוֹהִי
:
גדל
-
ב':
יהו'
ד
,
יד;
אס'
ג
,
א.
ויראו
-
ד'
חסר:
יהו'
ד
,
יד;
מ"א
ג
,
כח;
מ"ב
י
,
ד;
נחמ'
ו
,
טז;
וכל
שמואל
דכותהון
בר
מן
א':
ש"א
יז
,
כד.
ויראו
ד'
חס'
ויראו
אתו
כאשר
יראו
וישמעו
כל
ישראל
ויראו
מאד
מאד
ויהי
כאשר
שמעו.
וכל
שמואל
דכותהון
בר
מן
א'
וכל
איש
ישראל
בראותם.
גדל
-
ב'
המלך
אחשורוש;
ויראו
-
ד'
חס'
וכל
שמו'
דכות'
ב'
מ'
א'.
גדל
יי'
-
שבקע
הירדן
לפניו
כמו
שבקע
הים
לפני
משה.
והנה
זכר
שכבר
מהרו
העם
לעבור
יותר
מהחוק
הנהוג;
וידמה
שכבר
עשו
זה
כדי
שתתבאר
להם
מדרגת
יהושע
בענין
זה
המופת
,
כי
אילו
היה
מוגבל
זמן
עמידת
מי
הירדן
עד
הזמן
שהיה
ראוי
שיעברו
בו
העם
לפי
החוק
הנהוג
,
היה
ראוי
,
כשמהרו
לעבור
,
שישארו
מי
הירדן
כך
זמן
מה
אחר
עברם;
והנה
ספר
,
שתכף
עבור
העם
עבר
ארון
יי'
לפני
העם
,
ותכף
שבו
מי
הירדן
למקומם;
וזה
גם
כן
היה
במצות
יי'
,
כדי
שיתפרסם
לישראל
עוצם
זה
המופת
,
רוצה
לומר:
שכבר
צוה
השם
יתברך
את
יהושע
,
שיצוה
הכהנים
נושאי
הארון
שיעלו
מן
הירדן
תכף
עבור
העם.
כל
ימי
חייו
-
היותר
נאות
שיהיה
הכנוי
בכאן
ליהושע
,
כי
עליו
הוא
המכוון
בכאן.